Finanbanktan kart ücretini geri alan var mı?
bu at asıl ve ek kart ücreti adı altında 67,5 ytl yansıtılmış bunu geri almak lazım..
dilekçe ver bilmem ne yap demeyin finansbank a şikayet maili geçtim zaten..
benim için önemli olan finansbaktan daha önce geri alan olup olmadığı ve ne gibi bir yaklaşımda bulundukları..