Konu
Nasıl Şifreliycem ?
25-10-2006, 16:03:18
#2
Labidu
Misafir
Şifrelemek derken klasore gırıldıgınde şifremı sorsun ıstıyorsun ?
https://www.r10.net/254008-post2.html
şu işini görebilir belki