Şuan için öyle bir kanun çıkmadı. Çıksa zaten emin olunki ben bu işten çekilirim ve ilk duyan da ben olurum. ( Adliyede çalışan biriyim ) herhangi bir para cezası şuan için yoktur. sadece yaptıkları işlem belirli zamanlarda toplu olarak site isimlerini mahkemeye gönderiyorlar bi celse falan olmuyor hakim onaylıyor ve daha sonra sana uyarı maili gönderiyor. bu uyarıdan sonrası sana kalmış illegal içeriği bırakırsan ve bunu bildirirsen kapatmayabiliyorlar ( beni buna rağmen kapatmışlardı) ya da puff