whois de ulaşılacak adres vermesen ne olacakki. sonuçta haberin olsa da olmasada yasal iş yapmadığından kapanacak. yapman gereken iki şey var.
1. si Leet söylemiş...
2.si de siteyi kapatmak (parking falan yapabilirsin)
ya da muyapın kapatmasını bekleyeceksin o da en fazla 1 ay sarkıyor uyarıdan sonra...
sitenin banlanması sorun değil..
ama bana birşey olurmu önemli olan o mahkeme v.s

para cezası gibi şeyler varmı.. yoksa sadece site kapanıyor dava bitiyormu