bu yapılabilir çünkü ddl diye tabir edilen sitelerden bagzıları aynen bu şekilde çalışıyor.ben ddl sitelerindeki formu doldurup göndermek istedigimde sitemin sayfasına bakıyor ve linkini eklemişmiyim diye kontrol ediyor,eger linki varsa form gönderildi,site sahibi inceleyip cevap verecek/onaylayacak tarzında bişey söylüyor.eger linkini siteme eklemediysem beni uyarıyor yani sitene benim linki ekle ondan sonra formu tekrar gönder diyor....yardımcı olucak arkadaşlar olucaktır yani bu konuda