"Yarının Gençleri,Yarının Yaşlıları" iseler hosting satışını da yarın yani zamanı gelince yapsınlar.Ticaret yapabilecek olgunluğa ve hukuki ehliyete sahip olduklarında yapsınlar.Hosting satışı yapmak başka şey herhangi bir fikir bulup, yazılım geliştirmek ve bunun ile ilgili eğitim almak başka şey.-18 olupta şöyle güzel bir fikrim var,şu şekilde eğitim alıyorum,kendimi geliştiriyorum diyen gençler dışlanmaz bilakis alkışlanır.Resellerden new account'a basıp host açan bugün var yarın yok olan, okulu veya bilgisizliği nedeniyle destek veremeyen -18 arkadaşların mı yolunu açalım?Şimdi diyeceksiniz ki +18 olupta işini doğru düzgün yapamayanlar var.Doğrudur, bu da host piyasasıyla ilgili ayrı bir konudur...