DigitalPoint'te konu açılmış "ödeme işlemde" ibaresi görünürken Google ne yapıyor, hesapları kontrol mü ediyor falan diye, orda söylediklerine göre "ödeme işlemde" ibaresi varken bile ban yiyebilirmişsiniz