katılıyorum Sana Haklısın hocam

akıl başda ama tecrube bambaşka kavram geliştirmek daha eiyi
Onaylıyorum.Tecrübe İle Akıl Birşleşirse En İyi Çıkar.Benim Bahsettiğim Yaş meselesi değildi.Yapıcaksan sonuna kadar gidiceksin.Bugün git yarın gel olmuyacak.Eee Tecrübe elde etmek içinde birçokşeyi yaşaman gerekli