bunlara ihtiyacınız varsa alın bu scriptlerden bitane ve kurun localhosta.bu adamlarla ugraşacagınıza kendi makinanızda kullanın.nasılsa arasında bi fark yok,her ikisinde de ancak kendinizi kandırırsınız