daha açılalı 2-3 hafta olmuş ve google da 8 sayfası (ki zaten başka sayfası yok ) indekslenmiş bir blogspot sayfasının PR3 olması normal mi? birkaç yerde baktım 3 diyor (pr3 olan blogumdan link verdigimi hatırladım birden ama yinede garip)
onun dışında düzenli kullandıgım iki sitem pr3 den pr4 e çıkmış.