gnydgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mehmet Hocam alakasız olabilir ancak uyarayım dedim. Blog başlığında "bloğu" yazıyor ya, o "blogu" olacak.
Saygılarımla
est. keh keh sağolasın