sonuna kadar destekliyorum ve teşekkür ediyorum konu için..

kesinlikle dışlanıyoruz çoğu kez yaşımı öğrendikten sonra satıştan vazgeçen müşterim oldu.. arkadaşta hiç abartmıyor. tamda bahsettiği gibi. hiçbir abartı yok

tekrar teşekkürler..