muratdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence o yazacağın yazıya benzer yazıların ne şekilde olduğudur önemli olan.
o yazı konusundan subdomain yapanlar varsa seninki para etmez gibime geliyo
domain dışında bütün şartların eşit olduğunu varsayalım

Rozantholl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer konu sayısı çok olucaksa subdomain mantıksız olur bence. Çünkü subdomain farklı bir domain gibi görülüyor ve farklı bir değeri oluyor. Ama konu dizin şeklinde olursa normal domain in değerinden de bişiler alır kendine. Ama eğer konu sayın fazla olmıycaksa subdomain yaparak hepsine farklı çalışarak daha iyi bi yere gelebilir ama ben olsam 1domain de dizin olarak yapmayı tercih ederim ( tabi bu kendi görüşüm )
about.com sitesine bakarsan her şeyi bilmemne.about.com karpuz.about.com salatalik.about.com herşeyi ayrı ayrı almış,..