Eğer konu sayısı çok olucaksa subdomain mantıksız olur bence. Çünkü subdomain farklı bir domain gibi görülüyor ve farklı bir değeri oluyor. Ama konu dizin şeklinde olursa normal domain in değerinden de bişiler alır kendine. Ama eğer konu sayın fazla olmıycaksa subdomain yaparak hepsine farklı çalışarak daha iyi bi yere gelebilir ama ben olsam 1domain de dizin olarak yapmayı tercih ederim ( tabi bu kendi görüşüm )