Ne uzun yazacağım, ne detaya gireceğim. Birebir cevap da yazmayacağım. Beni bilen bilir, sözüme güvenen güvenir:

Çok yanlış yaptın Atilla, çok. Sana güvenen insanları sırtlarından bıçakladın. Sana dost eli uzatanın elini çekip, kolunu kestin. Kaybetmeye mahkumdun bu yaptıkların sebebiyle ve "açıklama" adı altında yazdığın mesajın ile tamamen kaybettin. Kendini, insanların sana olan saygısını bitirdin.

Yolun açık olsun (diyerek bitirmek istiyorum, ama şu mübarek gün onu bile demek gelmiyor içimden...)