arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkürler dediklerinizi uygulucam

temaya gelince kendim yavaş yavaş birşeyler yapmaya çalışıyorum şimdilik paylaşmayıda düşünmüyorum zaten çok eksiği var daha bitmedi.