Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
arkadaşım, kategorilerin çok fazla. kendi kategorimi bulamasam da en yakın kategoriyi bulmak için epey uğraştım. herşeyi doldurduğum halde hata veriyor. ingilizcem olmadığı için üye olamadım. olamadım değil aslında istesem olurdum ama sinir etti insanı ve 2sine de üye olmadım..