iste zevk sahibi insan diye ben buna derim

siteye girer girmez gözü yormayan renkleri ve siteye ilk bakista oturmus bir düzeni gören her ziyaretci gibi

animasyonlu film afisleride oldukca hos duruyor!tabi bu görünüm güzelligi sitenin daha icerisini gezinemedim ama mutlaka gezinicem diyebilirim.
son olarakda umarim heryerden zirt pirt firlayan popup reklamlar & site grafiklerini saga sola kaydiran yada kapatan reklamlar kullanipda sitenin su anki görünümünü bozmazsin!
site ziyaretcisi olarak bu tür konulara cok önem verildigini bilmeni isterim!
bizler para kazanalim hostun domainin parasini cikaralim diye düsünürken ziyaretcileri cogu zaman arka planda tutuyoruz.
neyse cene düstü
bu arada bannerinada sitenin ana sayfasinin linkini verirsen daha iyi olur film seyredip ana sayfaya dönmek isteyen kisiler yukaridaki o kücücük ana sayfa butonuna tiklamak zorunda kalmasinlar (kolaylik acisindan)