Konu
Perl çalıştırmak?
24-10-2006, 17:36:33
#2
berk
Üyeliği durduruldu
Evet, perl dosyalarını cgi-bin altına atacaksın ve
.pl
yada
.cgi
uzantılı dosyaların chmod ayarlarını 755 yapacaksın.