MRb arkaşlar ben adsenseyi alalı baya oldu ama pin gelmedi bana mail geldi pini gönderdik diye 1 2 ay oldu gelmedi benden sonra alan arkadaşımın pini geldi ama

PTT kadar gittim sordum hayır posta yok dediler bende 2. pini istedim

onada cok oldu gelmedii of of