Bundan 2 yıl önce kadar, yaklaşık 4 sene bahsettiğin işi yaptım. Mekan kendimindi. O zamanlar da 1 milyon liraydı saati, şimdi de 1 ytl Evinin altına 5 pc koyan adını internet kafe koydu mekanının. İçerde internet ve oyundan başka her dümeni döndürdüler. Sonuçta ne oldu peki, ben ve benim gibi işini ciddi yapmaya çalışan birçoğu çocuk p*rn*cusu, hap satan, p*rn* cd satan vs. bilimum pis işlerin damgasını yemiş bulunduk. Mekanım bu kendini bilmez adamların yüzünden, bölgede çıkarılan kaymakamlık kararı ile 1 aya yakın bir süre kapalı kaldı Ulan ne hallere düştük dedim ve sinirlendim kepenk kapattım. Zararımı sorma gitsin, kaybettiğim maddiyata mı yanarsın, kafede geçirdiğim uykusuz gecelere mi yanarsın, harcadığım zamana mı yanarsın yoksa bilimum pis işlerin damgasını yediğime mi yanarsın... Eskisi kadar pek rağbet görmüyor internet kafeler. İyi düşün derim