Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
arkadaslar her virüs yediginizde hdd format atmaya kalkarsanız vay halinize.
eger xp cd boot olarak yapmamıssın. cd den kaynaklanıyor problem.bu problemi şu şekilde çözebilirsin.
c ye format atılacaksa d ye xpyi kopyala ardından pcye reset at ve güvenli modda başlat ms-dos gir ve cd.. yaz ardından d ye geç d: ardından i386 yaz en sonundada winnt yaz ve kurulumu başlat.
d:
d:\i386
d:\i386/winnt