Yalnız firmanın ismini de verirsen iyi olur. Whois çekip bulmak durumunda kalıyoruz.

Bu bölümün amacı piyasada olan firmaların olumsuz hareketlerinden haberdar olarak müşteri adaylarını bilgilendirmektir. Bu sebeple söylemende sakınca bulunduğunu düşünmüyorum.

Selamlar