Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmediğiniz olaylar hakkında yorum yapmayınız...

) Arkadaşım aynı sorundan bende payımı aldım ama sizin gibi çok bilmişlik yapmıyorum. Bir yorumu yaparken karşınızdakinin olayı bilip bilmediği hakkında bir bilginiz yoksa bence yorumu dikkatlice inceleyin orada ne anlatılmak istediğini anlayın sonra gelin deyin bilmediğiniz olaylar hakkında yorum yapmayın deyin. Burada ben atilla beyin savunuculugunu yada avukatlığını üstlenmedim. Şu var hepimiz insanız ve herkes insan olduğu kadar değerlidir. Ben 2 yıldır atilla bey ile çalışıyorum şimdi başlamadım o yüzden neyin ne olduğunu iyi biliyorum. İnsanları karalamak kolay. Aslında atilla beyin görevi olmadığı halde atilla bey size yardım ettiğinde hanginiz teşekkür ettiniz.

Sağ duyulu olmaya çağırıyorum sizi vede insanların iyi niyetliliğine bu şekilde karşılık vermemeye...