Bir taşıma işlemi yapılacaksa önceden belirtmek yada haber verilmesi gerekmez miydi bu konuda. Teknik bir sıkıntı yaşanıyorsada bunun içinde bilgilendirme yapılması gerekirdi diye düşünüyorum. Olan olmuş sanırım, geçmiş olsun herkese.