arkadaşlar benim su gibi durumlarda yaptığım iki şeyi izah etmeyi düşünüyorum

Öncelikle telefon kapalıysa kesinlikle açmamak lazım direk bataryayı sökün.

Birinci yol: telefon iyice sökülür şasi bölümü tiner içine sokulur belli muddet bekletilir.Çıkarttıktan sonra, fırca yardımıyla birazdana tinerlenir, sonra kurutma makinasıyla iyi derecede kurutulur.Soğumaya bırakıp soğuduktan sonra açılır

İkinci yol: fazla sulanmamış telefonlar için bu yol etkilidir.Gene aynı şekilde telefonu keisnlikle açmayın.Saç kurutma makinasıyla iyice kurulayın.Emin olmak için bir müddet dışarda balkonda yada cam ağızına bırakın iyice hava alıp kurusun sonra açın..

ben bu yöntemlerle bir çok telefonu ayaklandırdım