Konu
yanlışlıkla kendi reklamıma tıkladım :(
24-10-2006, 12:42:23
#1
crazyking
beyler yanlışlıkla kendi reklamıma tıkladım..
ödeme arifesindeyiz..
acaba ne olur
son gün bi ban yeme olayı olurmu ?