Arkadaşlar hepinizin yorumlarına teşekkür ediyorum ilk başta ama yapmak isteyen yapamazmı ben bunu demek istiyorum.Mesele -18 meselesi değil yapmak isteyen yapıyor.Bende lisede başladıgımı belirttim.İngiltereli bile oldugumu belirttim ama yapmak istedigim için yapıyorum bu işi.Hepinize teşekkür ediyorum yorumlarınız için.Benim anlatmak istedigim nokta "yapabilen yapamazmı?" noktasıydı.

turk023 dediklerine aynen katılıyorum.Dediğim gibi benim anlatmak istedigim yukarıda yazdıklarımdı.Umarım arkadaşlar anlamıştır.