cache belleğe alınan boyutu, r10 un indexinde cache bellek 11k mış sanıyorum ki GİRİŞ İÇİN TIKLAYIN zamanındaki cachesidir. o 6xxk zımbırtısıda, normal diğer sayfaların forumun iç kısımlarının cachesi ..