Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Püff.
Hala mı yaş mevzusu tartışılıyor burada.Bu yaş mevzusunu tartıştıkca büyüyemezsiniz.
Bana göre 18 yaş altındakiler ticarete girmesin,sana göre istediğini yapsın.
Bunun neyini tartışıyorsunuz ki ? Her konu kitleniyor hala açıyorsunuz.
Bir de akıl yaşta değil baştadır lafı böyle saçma şeylerde kullanıldığından dolayı artık nefret ediyorum.
Öğrenmişsiniz bi cümle gece gündüz söylüyorsunuz.Bunu söylediğiniz kadar icraat yapsaydınız,ne gerek kalırdı bunlara.