BerkeSandal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.isimtescil.net/transferMain.aspx
O zaman buradan transfer edilecek domaini girip ücreti ödeyeceksin. Aldığın yerede domaini transfer etmek istediğini ve domain kilidinin açılması gerektiğini söyleyeceksin.
ben dediğinizi yaptım fakat serdar bey www.domainsite.com un transfere izin vermediğini söyledi bana.bu durumda başka nasıl alabilirim acaba domaini,başka bir yolu var mı,yoksa sizce 1 sene serdar beyde durup,sonra diğer sene yenileme de domaini aldığımda isimtescilden mi kayıt yapsam?