Bende merak ettim niye 45 dakika sürdü gerçekten kalite o kadar yükse değil ama bir resim 45 dakika çook fazla. Menral ray desem mental rayin hiç bir özelliği kullanılmamış ne gi var ne final gather
rpc'leri belki fazla kullanıyorsundur diycem ama ortamda o kadar kasacak rpc'de yok. Ama gerçi işlemcinde önemli. Ramin iyi 2gb ama hertzide bunların önemli. Bu işlere devam edeceksen güçlü bir bilgisayar al. 45 dakika çok fazla bu işler için.