benim şikayetim o veya bu firmaya değil genel olarak hepsi ile ilgili neredeyse her önüne gelen hosting satar olmuş bugün benim 12 yaşındaki kardeşim bana abi ben hosting satmak istiyorum ne yapmalıyım dedi bende şaşırıp kaldım bu iş bu kadar basit bişemiydi die düşündüm ve eminimki kardeşim o siteyi açsaydı %90 satışta yapardı çünkü internete adım atarlarken hiç bilgisi olmadan atıyolar adımlarını geçenlerde msn de biri abi hosting alacam yardımcı olurmusun dedi bende adama ne kadar band istiyosun dedim adam bana bandı fazla yüksek olmasın 250mb alan olsun yeter dedi bende ne sitesi açacaksın dedim adam forum dedi bende adamı açmamaya ikna edeyim dedim dinlemedi büyük ihtimal açmıştırda sitesini bu durumdayken düşündüm acaba hatamı ediyorum resselim varken host satmıyorum die ama sanırım hata ediyorum millet html nedir bilmezken forum açabiliyo hal böleykende bende satmamakla hata ediyorum die düşündüm bunun önüne nsl geçebiliriz fikri olan varmı