valla ben kotasıza geçtikten sonra oraya hiç girmedim.Ama kendi tespitim hikaye orası belli belirsiz kota kakıyolar.kendim tespit ettim.Heleki bir ara aylarr önce 3 günde 20 gb trafik çakmışlardı bana telefon ede ede düzelttirdim