Bende de var 2 tane ddr ram.
333 ve 400 mhz.
333 olan çalışmıyor sanırım bir dişi yanmış gibi.
ama 400 sağlam.

fiyatları öğrenirsem iyi olacak gibi
İyi satışlar.