@patlican kd>şekilde = shekilde - durdurulmuş = durdurulmushh vb. neden böyle bir yazım şekli seçilir acaba.Daha karizma filan mı gözüküyor anlamıyorum ? </kd>

bende senin gibi kızıyorum öle yazanlara türkçeyi bozdular özenti gençlik abi işte ordan burdan görüyor oda yapıyor anlamıyorum ellerine ne geçiyor böle yaptıklarında


TÜRKÇEMİZE SAHİP ÇIKALIM