@patlican kd>şekilde = shekilde - durdurulmuş = durdurulmushh vb. neden böyle bir yazım şekli seçilir acaba.Daha karizma filan mı gözüküyor anlamıyorum ?

</kd>
bende senin gibi kızıyorum öle yazanlara türkçeyi bozdular özenti gençlik abi işte ordan burdan görüyor oda yapıyor anlamıyorum ellerine ne geçiyor böle yaptıklarında
TÜRKÇEMİZE SAHİP ÇIKALIM