Benim olayım biraz farklı aslında;
PHP bana harfleri felan ismen soğuk gelmiştir.
ASP deyince içimde bir heyecan uyanıyor. (farklılık bu kadardı )

ASP ile uğraşım pek öyle mükemmel değil ama yinede kitapları karıştırdım hazır sistemleri inceledim. Örneklere baktım ve şunu gördüm. Hazır sistemi gerçekten PHP gibi yok. Çok nadir. bir forumu bir bloğu ne bileyim PHP 'nin bu zenginliğine sahip değil. Ya da ben bir türlü göremedim. Özellikle Türkiyedeki ASP Sitelerinde bulunan kodların çoğu reklam amaçlı yapılmış kodlar hiç birisi locale ya da sunucuya yerleştirildiğinde çalışmıyor. Kendi reklamlarını yapmak isteyen bir kaç uyanık millete yardım olsun diye bakın yok emlak sitesi yok öğrenci sitesi yok başka bir şey deniyor. Hepside sakat arızalı. ASP' de kesinlikle kendin yapman gerekiyor çoğu şeyi hazır kod bulma konusunda arkadaşlara katılıyorum, çok az.

Yalnız şu da bir gerçekki arkadaşlar bir işi gerçekten doğru yapıp yapamadığımızı anlayabilmek için tam anlamıyla çalışan sistemlere ihtiyaç var. Bu sistemleri iyice çözdükten sonra kendimizi geliştirip yeni sistemler ortaya çıkartabiliriz. Asp kodlarını öğrenip çok güzel site sistemleri oluşturabilirsiniz. Ama gerçekten bu yaptığınız sistemler ne kadar güzel çalışsada doğru yolu kullanarak mı yapılmış olmaktadır ?