<kd>şekilde = shekilde - durdurulmuş = durdurulmushh vb. neden böyle bir yazım şekli seçilir acaba.Daha karizma filan mı gözüküyor anlamıyorum ? </kd>

hesabınız için söyleyeceklerim ise;
banlanman adsense için ne kadar doğru bir karar bilemem ama onlara karşı boynumuz kıldan ince yeni bir hesap almaktan başka bir şey yapamıyoruz.1 yıl önce 1k nın üstündeyken bu nedenle hesabım banlanmıştı onlarca mail attım yok.
geçmiş olsun.Koyduğun sitenin domainide banlanma ihtimalide olabilir.O yüzden yine aynı site üzerinden başvurma gibi bir hata yapma.