4. iki aydır hiç backlin almadım
bence neden bu olabilir mir? Daha önce bende link kasardım ama link aksmayı bıraktıktan 2 ay sonra gümledi site. Ben neden olarak bunu düşündüm. Belki aynı durum senin içinde geçreli olabilir... Neden çünkü hep link alıyorsun ve gün geliyor bu linkleri artık almıyorsun ve google kıllanmaya başlıyori. Düzenli link alan bu siteye ne oldu diye düşşünmeye başlamış olabilir.
Bu benim şahsi düşüncem...
Nasıl çıkarsın bilemiyorum ben çıkamadım çünkü. Ama her zaman içerik eklemeye devam ediyorm...