soru sorun oldukça elimden gelen yardımı yaparım
aspde sorun soran pek çıkmıyor.

asp nin az tercih edilmesine gelince
arkadaşlar forumlar v.s. ler php demiş. büyük forumlar php olunca ne oluyorki hangi php ci oturupda (istisnalar hariç) vbuleltinin php kodlarını çözmeye çalışıp birşeylr yaptı? vbulletin panelin stil yönetimini artık 10 yaşındaki çocuklar bile idare edebiliyor
piyasanın talep meselesine bağlı birazda..
sunucuları ucuz bu büyük avantaj.
asp sunucular gıcıktır, zordur ama idare edene bir numaradır