asp de sunucu pahalı, sunucu arızalandığında kökten gidiyor.
Tüm hazır sistemler php. Blog, forum vs vs
bunlar gibi saçma nedenlerden dolayı php daha iyi deniliyor, çok saçma ve gereksiz bi durum bence...

asp bilen az olduğu için burada yardım etmekle vakit kaybetmiyorlar