rasgele adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
300W PSupply'in 1 ay çalışması 30 YTL elektrik demek.
Win2003 Standart SPLA Lisans bedeli 20$
TTNet 1Mbps hat bedeli 100ytl zaten.

Privilege bağlantıysa maliyeti 160ytl'ye tekabül ediyor

Yıllık fiyat garantisi varmı? İki ay sonra zam geldi olmasın

SPLA satış fiyatları değişeli neredeyse 3 ay oldu. Fiyat ~160$...

300W Power Supplya sahip bir makine ~20YTLlik elektirik tüketmektedir.

TTNet 1Mbit erişim bedeli ~360YTLdir.