2'şer tane charset var 2'ye düşür istersen hatta 1'e utf-8 yeterlidir. O dmoz ve altavista olayları ne ayak onuda anlamış değilim

sallamasyon mu

Valla bir daha baktımda çorba gibi karıştırmışsın

hepsinden neredeyse 2'şer tane var. Author kısmını abartmışsın falan filan

bi' tekrardan elden geçir istersen.
Hocam dediklerinizi göz önünde bulundurup tekrar düzenliyorum.
Phoneix: Neden spamdır?
Yani spam diyosun ama bi açıklamada da bulunmamışsın. Spam olmaması için ne yapmak lazım peki? Saygılarımla.
engin bilgilerinizden yararlanmak istiyorum