Konu
r10 Net CS serveri [AÇIK]
22-09-2008, 01:30:50
#8
WebEngineer
1.5 mi 1.5 ise adminlik alabilirim.
pardon konuyu okumamışım 1.6ymış
Hayırlı olsun.