Bi ara sedoya yönlendirilmiş bir domainim vardı.

Şimdi site kurdum o domaine fakat ne zaman girmek istesem hep sedoya yönleniyor, bazen siteye yönleniyor.Bir tek ben de böyle.

Cookieleri defalarca temizledim, modem üzerinde reset yeri olmadığından modemi resetleyemiyorum, kablolarını çıkartıp tekrardan taktım fakat olmadı.

3 tarayıcı var ben de. Firefox ve explorer sedoya yönleniyor, Google Chrome siteyi açıyor, bazen Chrome' de açmıyor sayfayı sedoya yönleniyor oda.

Bildiğiniz iyi cookie temizleyici program var mı, ben bilgisayardakilerin hepsini sildim fakat hala sedoya yönleniyor.