arkasında büyük bir firma var demeidm bak burdaki yazımda da dedim sunucular büyük bir firmadan.... Parasını her ay ödüyor dedim.. Ve bi kaç kişi dedi ki hostum kapalı ulaşılamıyor.. Bende bunu dien adama inanmıyorum.. Sunucular para ödendiği sürece hiç kapanmadı ki nasıl ulaşamıyorsun... Olay bi kaç gözü dönmüşün abartı haksız yere suçlaması ile gelişti.. Ha kanan insanlar merak edipte bir elefon bile açmadı firmaya onu da diyim açsaydı almazdı.. Ama adamın dürüst çalışma ihtimali hiç mi yoktu siz kahin misiniz? Şu anda durumun bu olması kimseyi haklı çıkarmaz.. Elinde adam gibi belgesi olup bir kişi çıkmadı bu bundan bundan dolayı suçludur diye.. En basiti mydeliyi diyorum.. Millet hakkınızda kötü kouşuyor ve panelinizi sevmeidm.. Yahu var mı böle bişi ya.. Sen hizmetini sorunsuz alıytor musun ona bak.. Ha hizmette aksilik olursa o zaman gelir yazarsın buraya.. Ondan sonra VazgectimSenden suçlu

oldu başka.. Benim bu adamdan hiç bir çıkarım olmadı siteme üç kuruşluk reklam vermiştir ki o derece küçük reklam parasına önem versem zaten reklam sayfama o kısıtlamaları getirmem.. banerı bile beğenmessem reklam almıyorum ben ki bütün reklama lanlarım her ay full çekiyor allaha şükür.. Demem o ki yine aynı şe olsa yine aynı davranırım bu kadar kişi diyosa bi bildiği var hiçbir zaman demedim hiç bir zamanda demem.. bence sizde demeyin ve her zaman kesin şeyler arayın.. O zaman bilmem nerde gösteri yapsın birileri o kadar insan bişe diyosa doğrudur diye bizde dalalaım aralarına..