VazgectimSenden adlı üyeden alıntı:
Sevgili zeynelkoc;
Kusura bakme herkes *********** diyor diye *********** demedim adamlara.. Evet herkes sunucum kapalı derken ben kapalı demedim çünkü açıktı! Nasıl kapalı diyeyim?? Emin olmadan yorum yazmak denmiş.. Ben o an yaşadığım olayı buraya yazdım.. Gidin alın mı deidm insanlara.. Kusura bakmayın bende diğer insanlar gibi elimde hiç bişi olmadan adama *** atmadım.. Mydeli neden o kadar laf etti.. Parasını geri ödemedi diye.. Ben olsam bende ödemezdim.. En ufak şikayette bile para geri iades yapan ya da başka yollara başvuran ben o durumda da ödemezdim.. Ne demek paneli beğenmeidm yahu.. tüm dünyaca kullanılan panelin neresi beğenilmez? Kişiye özel panel mi yazacağız? Ha hostumda en ufak sorun yaşarsın soğudum ben kardeşim dersin amenna.. Aslında o laflarımda en çokta Mydeli etkili oldu.. Çünkü gerçekten tek şikayet eden onu gördüm ve komik bir şikayetti.. kendi de dedi en sonunda bana paramı geri istiyorum çünkü herkes kötülüyor dedi... E bu ne demek hadi açıklayın?
Ayrıca diğer bir noktada ben körü körüne savunmadım ki... Domaini verdim aha bakın açık dedim.. Ne demem lazımdı açık domaine kapalı sorun yaşıyorum mu?
herkes böyle birşey diyosa elbet bildikleri vardır merak etme kimse kimseye durduk yere *** atmaz
dizan1st e katılıyorum ******** insancık(!) milleti dolandırdı (ki bu birazda belki bu şerefsize inananların suçuydu) iş işten geçti şerefsizin yaptığı yanına kar kaldı..
buradan ders çıkaranlar olduysa ne mutlu bize bundan sonra yapacağımız tartışmalar hiçbirşeyi eski haline getiremez ya