arkadaşım aslında ortada bir soru ve sorun yok daece makinanın max çözünürlüğü nedir demiştim yani 1280x104 mü daha yüksekmi daha düşükmü olay bu sadece. Burada bir arkadaşım benden asus istedi ve çözünürlük yüksek olsun dedi okadar. Eğer yüksekse ona vericem gg linkini bakıcaktır okadar yani