Edit: Dün itibariyle msn destek verdiklerini sitelerinde yazdıkları halde msn de engellediler.. Gayet saygılı bir üslupla konuşmama rağmen. Keşke engellenmeyi hakedecek şekilde konuşsaydım Ticket açın diyorlar lakin sitelerine erişebilmek ne mümkün. Hayırlısı saınırım host hizmetini bırakıyorlar zaten...