Konu
OpenOffice.org 2.4.1 Final
21-09-2008, 15:45:27
#3
UnPooMKT
bence fena değil hele işyerleri için ücretsiz bir alternatif ve lisans alma derdinden kurtuluyorlar.
Sorsanız sen kullanıyonmu diye "hayır" derim ama yerine göre gerçekten iyi yani. Teşekkrler kardeşim.