bence fena değil hele işyerleri için ücretsiz bir alternatif ve lisans alma derdinden kurtuluyorlar.

Sorsanız sen kullanıyonmu diye "hayır" derim ama yerine göre gerçekten iyi yani. Teşekkrler kardeşim.